Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2Szczegóły informacji
Ogłoszenie: inspektor
Miejsce pracy: Dom Pomocy Społecznej
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Dom Pomocy Społecznej w Skęczniewie
Data udostępnienia: 2020-12-18
Ogłoszono dnia: 2020-12-18
Termin składania dokumentów: 2020-12-29 10:00:00
Nr ogłoszenia: 2
Zlecający: Dom Pomocy Społecznej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne;
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych,
3) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe ( preferowane - prawo, ekonomia, administracja),
6) co najmniej roczny staż pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość organizacji i prowadzenia zamówień publicznych
minimum 1 rok na stanowisku urzędniczym, lub doświadczenie w pracy
biurowej,
2) znajomość i umiejętność właściwej interpretacji uregulowań prawnych w
szczególności z zakresu:
a)ustawy prawo zamówień publicznych,
b)ustawy o ochronie danych osobowych,
c)aktów wykonawczych do ustawy prawo zamówień publicznych.
d) akty prawne regulujące zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
3) umiejętność organizacji pracy,
4) umiejętność obsługi komputera ( Word, Excel) , oraz urządzeń biurowych,
5) umiejętność analitycznego myślenia i poruszania się w często
zmieniających się przepisach prawa,
6) umiejętność samodzielnej organizacji pracy na stanowisku i w zespole.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
. Przewidywany zakres zadań;
1) przygotowywanie i prowadzenie postępowań w sprawie zamówień
publicznych do których stosuje się przepisy ustawy PZP,
2) przygotowywanie i prowadzenie postępowań w sprawie zamówień
publicznych zgodnie z regulaminem, do których nie stosuje się przepisów
ustawy PZP,
3) opracowywanie i prowadzenie dokumentacji postępowań (m.in. SIWZ,
umowy, opis przedmiotu zamówienia),
4) uczestniczenie w pracach komisji przetargowych powołanych do
przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia,
5) prowadzenie rejestru zamówień publicznych i zawartych umów,
6) monitorowanie zawartych umów,
7) prowadzenie sprawozdawczość z zakresu ustawy PZP.,
8) opracowywanie dokumentów wewnętrznych regulujących procedury
zamówień publicznych,
9) współpraca w zakresie wykonywanych zadań z innymi stanowiskami
10) prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem ZFS
11) prowadzenie dokumentacji związanej z gospodarowaniem zużytymi lub
zbędnymi składnikami majątku ruchomego.
12) prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem środków ochrony
indywidualnej w ramach bhp dla pracowników dps
zastępstwa w zakresie wynikajacym z opisu stanowiska
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Zatrudnienie na pełen etat. Umowa zgodnie z przepisami o pracownikach słuzbowych. Wynagrodzenie zgodnie z tabelą wynagrodzeń zawartą w regulaminie wynagradzania pracowników dps.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
nie dotyczy
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty;
1) wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2) list motywacyjny opisujący powody dla których kandydat ubiega się o stanowisko,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż
pracy, studia podyplomowe, doświadczenie, umiejętności, ukończone
kursy, szkolenia,
4) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na
określonym stanowisku ( w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne),
5) oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ( w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
Kserokopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
W przypadku zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-12-29 10:00:00
b. Sposób:
Do dnia 29.12.2020 r. do godz. 10.00 Pocztą, kurierem itp. pod adresem; Dom Pomocy Społecznej w Skęczniewie, Skęczniew 58; 62-730 Dobra w zamkniętej kopercie z dopiskiem; „ Nabór na stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych”.
Lub w spakowanym pliku na adres dpsskeczniew@interia.pl
c. Miejsce:
Dom Pomocy Społecznej Skęczniew 58, 62-730 Dobra
VII. Informacje dodatkowe:
. Informacje dodatkowe;
1) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony, z zastrzeżeniem, iż w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. W tym czasie przygotowuje się służbę przygotowawczą, która kończy się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
2) planowany termin zatrudnienia pracownika – styczeń 2021 r.
10. Dyrektor DPS zastrzega sobie prawo zakończenia naboru bez wyłonienia kandydata w każdym czasie bez podania przyczyn.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Dom Pomocy Społecznej w Skęczniewie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-12-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sylwia Kamińska-Tereszkiewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-12-18 09:16:58 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-12-18 09:21:29 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-01-05 14:31:36 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 838 raz(y) |