ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SKĘCZNIEWIE
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor

Miejsce pracy: Dom Pomocy Społecznej

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Dom Pomocy Społecznej w Skęczniewie

Data udostępnienia: 2020-12-18

Ogłoszono dnia: 2020-12-18

Termin składania dokumentów: 2020-12-29 10:00:00

Nr ogłoszenia: 2

Zlecający: Dom Pomocy Społecznej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne;
         1) obywatelstwo polskie,
         2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
         publicznych,
3) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe ( preferowane - prawo, ekonomia, administracja),
6) co najmniej roczny staż pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
       1) znajomość organizacji  i prowadzenia zamówień publicznych
           minimum 1 rok  na  stanowisku urzędniczym, lub doświadczenie w  pracy 
           biurowej,
       2) znajomość i umiejętność właściwej interpretacji uregulowań prawnych w    
          szczególności z zakresu:
                    a)ustawy prawo zamówień publicznych,
                    b)ustawy o ochronie danych osobowych,
                    c)aktów wykonawczych do ustawy prawo zamówień publicznych.
                    d) akty prawne regulujące zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
3) umiejętność organizacji pracy,
4) umiejętność obsługi komputera ( Word, Excel) , oraz urządzeń biurowych,
5) umiejętność analitycznego myślenia i poruszania się w często
    zmieniających się przepisach prawa,
6) umiejętność samodzielnej organizacji pracy na stanowisku i w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

. Przewidywany zakres zadań
          1) przygotowywanie i prowadzenie postępowań w sprawie zamówień                                                 
           publicznych do których stosuje się przepisy ustawy PZP,
           2) przygotowywanie i prowadzenie postępowań w sprawie zamówień
             publicznych zgodnie z regulaminem, do których nie stosuje się przepisów   
             ustawy PZP,
           3) opracowywanie i prowadzenie dokumentacji  postępowań (m.in. SIWZ,       
               umowy, opis przedmiotu zamówienia),
        4) uczestniczenie w pracach komisji przetargowych powołanych do
        przygotowania  i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia,   
        5) prowadzenie  rejestru zamówień publicznych i zawartych umów,
        6)  monitorowanie zawartych umów,
        7) prowadzenie sprawozdawczość z zakresu ustawy PZP.,
        8) opracowywanie dokumentów wewnętrznych regulujących procedury
        zamówień publicznych,
        9) współpraca w zakresie wykonywanych zadań z innymi stanowiskami
       10) prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem ZFS
       11) prowadzenie dokumentacji związanej z gospodarowaniem zużytymi lub
            zbędnymi składnikami majątku ruchomego.
       12) prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem środków ochrony 
           indywidualnej w ramach bhp dla pracowników dps
zastępstwa w zakresie wynikajacym z opisu stanowiska

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Zatrudnienie na pełen etat. Umowa zgodnie z przepisami o pracownikach słuzbowych. Wynagrodzenie zgodnie z tabelą wynagrodzeń zawartą w regulaminie wynagradzania pracowników dps.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

nie dotyczy

V. Wymagane dokumenty:

 Wymagane dokumenty;
         1) wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2) list motywacyjny opisujący powody dla których kandydat ubiega się o stanowisko,
         3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż  
          pracy, studia podyplomowe, doświadczenie, umiejętności, ukończone
          kursy, szkolenia,
         4) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na
określonym stanowisku ( w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne),
5) oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ( w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności  prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
Kserokopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
W przypadku zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-12-29 10:00:00
b. Sposób:
Do dnia 29.12.2020 r. do godz. 10.00 Pocztą, kurierem itp.   pod adresem; Dom Pomocy Społecznej w Skęczniewie, Skęczniew 58; 62-730 Dobra w zamkniętej kopercie z dopiskiem; „ Nabór na stanowisko urzędnicze  ds. zamówień publicznych”.
Lub w spakowanym pliku na adres dpsskeczniew@interia.pl
c. Miejsce:
Dom Pomocy Społecznej  Skęczniew 58, 62-730 Dobra

VII. Informacje dodatkowe:

. Informacje dodatkowe;
1) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony, z zastrzeżeniem, iż w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. W tym czasie przygotowuje się  służbę przygotowawczą, która kończy się   egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
2) planowany termin zatrudnienia pracownika – styczeń 2021 r.
10. Dyrektor DPS zastrzega sobie prawo zakończenia naboru bez wyłonienia kandydata w każdym czasie bez podania przyczyn.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Dom Pomocy Społecznej w Skęczniewie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-12-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sylwia Kamińska-Tereszkiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-12-18 09:16:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-12-18 09:21:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-01-05 14:31:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
838 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony