ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SKĘCZNIEWIE
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 01Drukuj informację Ogłoszenie numer: 01

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Dom Pomocy Społecznej

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Dom Pomocy Społecznej w Skęczniewie

Data udostępnienia: 2022-04-28

Ogłoszono dnia: 2022-04-28

Termin składania dokumentów: 2022-05-16 09:00:00

Nr ogłoszenia: 01

Zlecający: Dom Pomocy Społecznej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
           1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
3) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe ( preferowane - prawo, ekonomia, administracja),
6) co najmniej roczny staż pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
                1) znajomość organizacji  i prowadzenia zamówień publicznych
                   minimum 1 rok  na  stanowisku urzędniczym, lub doświadczenie w  pracy 
                   biurowej,
                 2) znajomość i umiejętność właściwej interpretacji uregulowań prawnych w    
                    szczególności z zakresu:
                    a) ustawy prawo zamówień publicznych,
                    b) ustawy o ochronie danych osobowych,
                    c) aktów wykonawczych do ustawy prawo zamówień publicznych,
                    d) akty prawne regulujące zakładowy fundusz świadczeń socjalnych,
                    e) akty prawne regulujące prowadzenie archiwum zakładowego,
                  3) umiejętność organizacji pracy,
      4) umiejętność obsługi komputera ( Word, Excel) , oraz urządzeń biurowych,
      5) umiejętność analitycznego myślenia i poruszania się w często
          zmieniających się przepisach prawa,
                 6) umiejętność samodzielnej organizacji pracy na stanowisku i w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

          1) przygotowywanie i prowadzenie postępowań w sprawie zamówień                                                 
           publicznych do których stosuje się przepisy ustawy PZP,
          2) przygotowywanie i prowadzenie postępowań w sprawie zamówień
           publicznych zgodnie z regulaminem, do których nie stosuje się przepisów   
           ustawy PZP,
          3) opracowywanie i prowadzenie dokumentacji  postępowań (m.in. SIWZ,       
           umowy, opis przedmiotu zamówienia),
        4) uczestniczenie w pracach komisji przetargowych powołanych do
        przygotowania  i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia,   
        5) prowadzenie  rejestru zamówień publicznych i zawartych umów,
        6)  monitorowanie zawartych umów,
        7) prowadzenie sprawozdawczość z zakresu ustawy PZP.,
        8) opracowywanie dokumentów wewnętrznych regulujących procedury
        zamówień publicznych,
        9) współpraca w zakresie wykonywanych zadań z innymi stanowiskami
       10) prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem ZFS
       11) prowadzenie dokumentacji związanej z gospodarowaniem zużytymi lub
            zbędnymi składnikami majątku ruchomego.
       12) prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem środków ochrony 
           indywidualnej w ramach bhp dla pracowników dps
       13) prowadzenie rejestru umów

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy - 40 godzin tygodniowo.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

nie dotyczy

V. Wymagane dokumenty:

            1) wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2) list motywacyjny opisujący powody dla których kandydat ubiega się o stanowisko,
            3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż  
               pracy, studia podyplomowe, doświadczenie, umiejętności, ukończone
               kursy, szkolenia,
           4) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na
określonym stanowisku ( w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne),
5) oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ( w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności  prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
Kserokopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
W przypadku zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-05-16 09:00:00
b. Sposób:
Osobiście lub pocztą
do dnia 16.05.2022 r. do godz. 09.00 pod adresem; Dom Pomocy Społecznej w Skęczniewie, Skęczniew 58; 62-730 Dobra w zamkniętej kopercie z dopiskiem; „ Nabór na stanowisko urzędnicze  ds. zamówień publicznych”.
 
c. Miejsce:
Dom Pomocy Społecznej w Skęczniewie, Skęczniew 58; 62-730 Dobra
pokój nr 9

VII. Informacje dodatkowe:

1) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony, z zastrzeżeniem, iż w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. W tym czasie przygotowuje się  służbę przygotowawczą, która kończy się   egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
2) planowany termin zatrudnienia pracownika – czerwiec 2022 r.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

     Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej 
     Skeczniew 58 ; 62-730 Dobra, tel. 632794470, mail: dpsskeczniew@interia.pl 

Załączniki

  • Opis stanowiska pracy (DOCX, 14.1 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2022-04-28 09:05:06 | Data wytworzenia informacji: 2022-04-28 | Opis stanowiska pracy
  • Kwestionariusz osobowy (DOCX, 15.3 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2022-04-28 09:05:06 | Data wytworzenia informacji: 2022-04-28 | Kwestionariusz osobowy
  • RODO (DOCX, 39.6 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2022-04-28 09:05:06 | Data wytworzenia informacji: 2022-04-28 | RODO
  • konkurs etap II (DOCX, 11.8 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2022-05-16 13:33:53 | Data wytworzenia informacji: 2022-05-16 | konkurs etap II w dniu 18.05.2022 r. o godz. 11.00 w pok. nr 11 będzie przeprowadzony II etap konkursu Rozmowa kwalifikacyjna i test sprawdzający.  
« powrót do poprzedniej strony