Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SKĘCZNIEWIE
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor

Miejsce pracy: Dom Pomocy Społecznej

Wymiar etatu: 1/2

Ilość etatów: 1

Wydział: Dom Pomocy Społecznej w Skęczniewie

Data udostępnienia: 2020-09-25

Ogłoszono dnia: 2020-09-25

Termin składania dokumentów: 2020-10-07 10:00:00

Nr ogłoszenia: 1

Id ogłoszenia: 1/2020

Zlecający: Dom Pomocy Społecznej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie wyższe ( preferowane - prawo, ekonomia, administracja), 6 co najmniej roczny staż pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
znajomość organizacji  i prowadzenia zamówień publicznych poparte
          wiedzą  studia podyplomowe- zamówienia publiczne) bądź doświadczeniem
          w  wykonywaniu tego typu zadań – staż pracy
          minimum 2 lata  na  stanowisku urzędniczym przy prowadzeniu 
          zamówień publicznych,
       2) znajomość i umiejętność właściwej interpretacji uregulowań prawnych w    
          szczególności z zakresu:
                    a)ustawy prawo zamówień publicznych,
                    b)ustawy o ochronie danych osobowych,
                    c)aktów wykonawczych do ustawy prawo zamówień publicznych.
3) umiejętność organizacji pracy,
4) umiejętność obsługi komputera ( Word, Excel) , oraz urządzeń biurowych,
5) umiejętność analitycznego myślenia i poruszania się w często
    zmieniających się przepisach prawa,
6) umiejętność samodzielnej organizacji pracy na stanowisku i w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

          1) przygotowywanie i prowadzenie postępowań w sprawie zamówień                                                  
           publicznych do których stosuje się przepisy ustawy PZP,
           2) przygotowywanie i prowadzenie postępowań w sprawie zamówień
             publicznych zgodnie z regulaminem, do których nie stosuje się przepisów    
             ustawy PZP,
           3) opracowywanie i prowadzenie dokumentacji  postępowań(m.in. SIWZ,
         umowy, opis przedmiotu zamówienia),
        4) uczestniczenie w pracach komisji przetargowych powołanych do
        przygotowania  i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia,   
        5) prowadzenie  rejestru zamówień publicznych i zawartych umów,
        6)  monitorowanie zawartych umów,
        7) prowadzenie sprawozdawczość z zakresu ustawy PZP.,
        8) opracowywanie dokumentów wewnętrznych regulujących procedury
        zamówień publicznych,
       
współpraca w zakresie wykonywanych zadań z innymi stanowiskami

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony, z zastrzeżeniem, iż w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. W tym czasie przygotowuje się  służbę przygotowawczą, która kończy się   egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
2) planowany termin zatrudnienia pracownika – druga połowa października 2020 r.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

nie dotyczy

V. Wymagane dokumenty:

         1) wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2) list motywacyjny opisujący powody dla których kandydat ubiega się o stanowisko,
         3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż  
          pracy, studia podyplomowe, doświadczenie, umiejętności, ukończone
          kursy, szkolenia,
         4) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na
określonym stanowisku ( w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne),
5) oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ( w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności  prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
Kserokopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
W przypadku zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-10-07 10:00:00
b. Sposób:
Do dnia 07.10.2020 r. do godz. 10.00 pod adresem; Dom Pomocy Społecznej w Skęczniewie, Skęczniew 58; 62-730 Dobra pokój nr 9 w zamkniętej kopercie z dopiskiem; „ Nabór na stanowisko urzędnicze  ds. zamówień publicznych”
Nabór będzie przeprowadzony w dwóch etapach we wskazanych terminach;
1). Dnia 07.10.2020 r. o godz. 11.00 – otwarcie i sprawdzenie warunków formalnych złożonej oferty, od godz. 13.00- udzielenie informacji o kandydatach zakwalifikowanych do II etapu naboru ( tel. 632794471)
         2). Dnia 12.10.2020 roku o godz. 11.00 w Domu Pomocy Społecznej w
Skęczniewie przeprowadzona zostanie rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami zakwalifikowanymi do II etapu naboru.
c. Miejsce:
Dom Pomocy Społecznej Skęczniew pok. nr 10.

VII. Informacje dodatkowe:

 Dyrektor DPS zastrzega sobie prawo zakończenia naboru bez wyłonienia kandydata w każdym czasie bez podania przyczyn.
Informacja o prywatności ( zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych z dnia 10 maja 2018 r. Dz.U. Z 2018 r. poz.1000) stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze.
Aplikacje, które wpłyną po terminie określonym wyżej nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej ( www.bip.powiat.turek.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Dom Pomocy Społecznej w Skęczniewie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-09-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sylwia Kamińska-Tereszkiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-09-25 13:39:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-09-25 13:48:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-10-13 10:09:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1065 raz(y)