Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SKĘCZNIEWIE
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: zastępca dyrektora w Domu Pomocy Społecznej

Miejsce pracy: Dom Pomocy Społecznej

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Dom Pomocy Społecznej w Skęczniewie

Data udostępnienia: 2021-10-25

Ogłoszono dnia: 2021-10-25

Termin składania dokumentów: 2021-11-08 10:00:00

Nr ogłoszenia: 1

Zlecający: Dom Pomocy Społecznej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o
    pracownikach samorządowych
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
    publicznych,
3. brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. nieposzlakowana opinia,
5. wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym;   
   zarządzanie w ochronie zdrowia, zdrowie publiczne, promocja zdrowia, 
   socjologia, psychologia, pedagogika, praca socjalna,
    - oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
6. co najmniej pięcioletni staż pracy lub 3 lata prowadzenia działalności 
   gospodarczej  o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku z-cy
   dyrektora,           
7. znajomość i umiejętność właściwej interpretacji uregulowań prawnych w
   szczególności z zakresu ustawy o pomocy społecznej, zdrowiu psychicznym, 
   postępowania administracyjnego, samorządu terytorialnego, finansów
   publicznych, zamówień  publicznych, ochrony danych osobowych, kontroli
   zarządczej,  ustawy o dostępności.
b. Wymagania dodatkowe:
1. doświadczenie w pracy w pomocy społecznej, służbie zdrowia, lub pokrewnych
    instytucjach,
2. umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem,
3 umiejętność podejmowania decyzji,
4.wysoka motywacja do pracy i zdolności interpersonalne,
5. posiadanie predyspozycji, między innymi: odpowiedzialność, sumienność,
  systematyczność, terminowość, rzetelność, kreatywność, komunikatywność,
  umiejętność wystąpień publicznych, umiejętność rozwiązywania problemów
  związanych z funkcjonowaniem mieszkańców domu pomocy,
6. znajomość obsługi urządzeń biurowych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Do zakresu czynności Z-cy Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie należy w szczególności wspieranie pracy Dyrektora w zakresie;
1) organizowanie i nadzorowanie pracy działu opiekuńczo terapeutycznego
2) nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy przez zatrudnionych pracowników,
3) przestrzeganie realizacji zadań statutowych w DPS,
4) nadzorowanie spraw bhp i ochrony przeciwpożarowej,
5) dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu świadczonych usług  w DPS i jego promocja,
6) organizacja i udział w pracach komisji przetargowej,
7) organizacja systemu kontroli zarządczej,
8) realizacja zadań związanych z zapewnieniem dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
9) nadzór nad depozytami mieszkańców,
1) kierowanie, organizacja  i koordynacja pracy podległych pracowników,
2) układanie grafików i rozliczanie czasu pracy,
3) zapewnienie mieszkańcom domu pomocy społecznej odpowiedniego standardu usług;  bytowych, opiekuńczych i wspomagających, (współtworzenie indywidualnych planów wsparcia),
4) nadzór nad jakością i prawidłowością świadczonych usług
5) tworzenie właściwej atmosfery w domu pomocy społecznej, zapewnienie mieszkańcom poszanowania wolności, intymności, godności i poczucia bezpieczeństwa
6) nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy podległego personelu, kodeksu etyki, ochrony przeciwpożarowej i bhp,
7) przestrzeganie realizacji zadań statutowych
8) zapewnienie funkcjonowania systemu kontroli zarządczej
9) realizacja zadań związanych z zapewnieniem dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
10) uczestniczenie  w pracach komisji przetargowych powołanych do przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia,
11) opracowywanie procedur niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania jednostki,
12) prawidłowe i terminowe sporządzanie dokumentacji obowiązującej w podległych działach, jej kompletność, właściwe przechowywanie i udostępnianie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
13) realizacja wydanych przez Dyrektora Domu Decyzji , zarządzeń, regulaminów.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Zgodnie z wymaganiami zawartymi w ogłoszeniu i opisie stanowiska pracy.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

nie dotyczy

V. Wymagane dokumenty:

1) wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2) koncepcja pracy na stanowisku z-cy dyrektora
3)  list motywacyjny opisujący powody dla których kandydat ubiega się o  stanowisko,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż  
 pracy, studia podyplomowe, doświadczenie, umiejętności, ukończone
 kursy, szkolenia,
5) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku objętym naborem,
6) oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ( w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności  prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w/g wzoru
Kserokopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-11-08 10:00:00
b. Sposób:
Do dnia 08.11.2021 r. do godz. 10.00 pod adresem; Dom Pomocy Społecznej w Skęczniewie, Skęczniew 58; 62-730 Dobra w zamkniętej kopercie z dopiskiem;
„ Nabór na stanowisko urzędnicze  zastępca dyrektora  ”
c. Miejsce:
Dom Pomocy Społecznej
Skęczniew 58
62-730 Dobra
pokój nr 9

VII. Informacje dodatkowe:

Nabór będzie przeprowadzony w  etapach we wskazanych terminach;
1). Dnia 08.11.2021 r. o godz. 11.00 – otwarcie i sprawdzenie warunków formalnych złożonej oferty, od godz. 13.00- udzielenie informacji o kandydatach zakwalifikowanych do II etapu naboru ( tel. 632794471)
         2). Dnia 10.11.2021roku o godz. 11.00 w Domu Pomocy Społecznej w
Skęczniewie przeprowadzona zostanie rozmowa kwalifikacyjna  i test sprawdzający z kandydatami zakwalifikowanymi do II etapu naboru.
3) dnia 16.11.2021 kandydaci spełniający w największym stopniu wymagania   zostaną przedstawieni p. Dyrektor.
Aplikacje, które wpłyną po terminie określonym wyżej nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej ( www.bip.powiat.turek.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie.
Planowany termin zatrudnienia pracownika – 03 styczeń 2022 r.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

INFORMACJA O PRYWATNOŚCI
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (dalej RODO) informujemy, że:
1.  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej 
     Skeczniew 58 ; 62-730 Dobra, tel. 632794470, mail: dpsskeczniew@interia.pl 
2.  W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z inspektorem  
     ochrony danych w DPS Skeczniew pod adresem: dpsskeczniew@interia.pl
3.  Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu 
     rekrutacji w DPS Skęczniew na podstawie:
a/przepisów prawa pracy, w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
b/wyraźnego działania potwierdzającego zgodę, jakim jest aplikowanie na wolne
stanowisko pracy(w odniesieniu do danych niewskazanych w przepisach prawa 
pracy), w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO i art. 9 ust. 2 lit. a.
4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, którymi mogą być;
a/podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie 
odpowiednich przepisów prawa;
            b/podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu
Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).
5.  Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres:
            a/ trzech miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji;
            b/ niezbędny do realizacji wskazanego powyżej celu przetwarzania, w tym również  
           obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa –w przypadku
           zatrudnienia.
6.  W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do treści danych, do sprostowania danych, do usunięcia danych, do ograniczenia przetwarzania danych, do przenoszenia danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.(Uwaga: realizacja powyższych praw musi być zgodna z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie danych oraz RODO, a także m. in. z zasadami wynikającymi z kodeksu postępowania administracyjnego czy archiwizacji).
7.  Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody, o której mowa w pkt 3.2, w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych:
a/w zakresie wynikającym z przepisów prawa pracy –jest niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji;
b/w zakresie innych danych –jest dobrowolne.
9.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
10.Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
11.Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

Załączniki